W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
 
 
 
 

Zasady zapytań przesyłanych drogą elektroniczną

Kuratorium Oświaty w Gdańsku informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.).

Zgodnie z tym przepisem treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),

  • adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica),

  • przedmiotu sprawy, której korespondencja dotyczy.


Elektroniczna skrzynka podawcza znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Kuratorium Oświaty w Gdańsku.

>>Elektroniczna skrzynka podawcza<<


>>Tłumacz języka migowego w Kuratorium Oświaty w Gdańsku<<

wróć wróć